Public Announcement

Bismilllah, dengan sukacitanya ingin saya memaklumkan yg bahawasanya Infinatez telah berjaya melayakkan diri ke final top 6. INF bersama beberapa group yang lain akan mewakili Malaysia menentang kumpulan dari Indonesia & Singapura untuk menentukan juara Gangstarz. There will be a press conference this wednesday to make the public announcement followed by a showcase at Popi Garden around 4PM-6PM.

Di sini juga ingin saya mengambil kesempatan utk men'welcome' saudara Alvin sebagai salah seorang anggota rasmi INF dan melengkapkan barisan line up kami. Kehadiran beliau telah disambut baik oleh kesemua anggota malah sahabat sekeliling. Dengan adanya Alvin sama sekali membantu dlm melengkapkan variety tone, jalur-jalur harmoni serta kreativiti dlm INF. Beliau juga akan memainkan peranan dalam pembuatan lagu, pengurusan serta promosi. Di samping itu, Alvin merupakan antara manusia yang banyak membantu mempromosikan ThoseWhoBelieveRecordsEnt, sebuah syarikat yang lahir daripada ruang cipta kreatif anak-anak nakal Infinatez. Beliau merupakan anak kelahiran Sabah yang nakal dan agak kecil. Wajahnya kecina-cinaan memudahkan beliau mengambil kesempatan utk memperagakan dirinya kepada gadis2 cina yang disukainya dan pada masa yang sama memberi peluang untuk Infinatez memecah masuk ke market cina dan sabah.To date Alvin has written a few tracks for some of the underground acts. And for those who dont know, he is the founder of www.souldelite.com, the place where all the beautiful soul exchange ideas. So guys please help me to welcome my new brother, Alvin Mahathir Yunus

Kepada sahabat yg tak putus-putus memberi sokongan, this time around we promise you something different. Not only we gonna represent Infinatez, but the community as well. The music and sound we produce gonna symbolise the culture of the underground.

We love you!,
Andy Ariffin

4 comments:

Anonymous said...

it's about time, guys..
all d best..

infinatez is gang starz!

Anonymous said...

yeah...go there, and give a blast!!!!

ainfazrin said...

i love you too.erk,i mean i love INf too.hahahahhaah.ngeh.all the best guys!

Anonymous said...

you guys sokmo lergh tadi!!!