The Composers, The Lyricists, The programmers and The Arrangers

Alhamdulillah, bukan sekadar dikurniakan bakat untuk menyanyi dan membuat persembahan Ahli ahli INF juga dikurniakan bakat sebagai pencipta lagu, penulis lirik, penggubah muzik dan penyusun vokal. Danial, Bard, Andy, Shah, Rafique dan hafeez (TheBelievers) masing masing mempunyai kelebihan tersendiri dalam bidang cipta mencipta.

Danial sebagai contoh mempunyai beberapa buah lagu akustik ballad yang jika diketengahkan dengan cara yang betul, mampu mengangkat namanya sebagai pencipta lagu dan lirik serba boleh. Begitu juga Rafique yang terbukti mampu menguasai penciptaan lagu lagu bernuansa jazz dengan kreativiti dan olahan sepadan dengan kelunakan suaranya itu. Ini terbukti dengan lagu lagu terbaru ciptaannya untuk Infinatez. Syah pula begitu ampuh dengan nuansa RnB dalam kelibat new school dan nyanyian bersahut yang sangat digemarinya. Andy pula bukan sekadar mampu mencipta melodi melodi old school yang hebat malah juga seorang penggubah muzik yang begitu kreatif dan inovatif. Bard pula mampu menghasilkan lirik lirik yang terbaik walau diatas apa mauduk yang diberikan. Manakala Hafeez selain dari menggubah melodi dan lirik dalam nuansa pop, beliau juga mahir menggubah dan menyusun muzik.

Jika anda menginginkan khidmat TheBelievers, do drop us a line melalui EMail: dwts82@yahoo.com dengan tajuk "TheBelievers" or just just drop us your number here, we'll get back to you. Buat masa sekarang TheBelievers sedang mengintai beberapa peluang untuk meletakkan nama kami sebaris dengan komposer komposer tempatan yang amat kami kagumi seperti Azlan Abu Hassan, Haze, Shortysoul, Ahmad Idzham dan ramai lagi.

Produk pertama yang melibatkan TheBelievers akan muncul dipasaran. Hanya menunggu masa. we'll announce it when the time is right.

0 comments: