Selamat Tahun Baru!!

Salam to all our readers ^_^

Infinatez would love to wish all of you a happy new year. May 2008 becomes a better year for all of us. Juga kepada umat muslimin dan muslimat, semoga Maal Hijrah kali ini menjadikan kita insan yang lebih bertakwa dan bersyukur dengan nikmat2 yang telah dikurniakan-Nya.

As for Infinatez, 2008 merupakan tahun yang kami nanti2kan. Byk perancangan yg kami sediakan utk tahun ini. Setelah terlibat dgn Gangstarz dan PRamlee The Musical pada tahun lepas, kami harapkan lebih kejayaan buat Infinatez dalam tahun ini.

InsyaAllah double single Infinatez akan dapat didengari oleh anda semua dalam bulan Februari nanti. Sebuah lagu upbeat in english, dan sebuah lagi lagu melayu. Kedua2 lagu ini adalah hasil ciptaan kami sendiri, begitu juga dgn hal2 penerbitannya. Rakaman dilakukan di sebuah studio yang terkenal dgn hasil sentuhannya yang memang menjadi ^_^ Harapnya lagu2 kami akan dapat diterima ramai. Juga ada sebuah special track khasnya utk orang2 di Sabah. Sebenarnya kami sendiri pun sudah tidak sabar utk lagu2 kami ini menemui anda semua!! Doakan yg terbaik utk kami ya.

Juga terima kasih kepada Layar Tanchap kerana memberikan kami peluang utk mempersembahkan kedua2 lagu baru kami tempoh hari. Pada acara tersebut yg berlangsung 4 Jan lepas, kami telah menyanyikan kedua2 lagu baru kami dgn iringan keyboardist/pianist Mr. Rafik Koncept (thank u ya ^_^ ur d best!!) Sememangnya Layar Tanchap ni mmg best. Kami berasa amat bertuah kerana dpt berkongsi pentas dgn Imran Ajmain, Najwa, Funky Doryz dan ramai lagi yg membuat persembahan malam itu (Alvin Infinatez tidak ketinggalan bermain gitar utk Imran dan Najwa). Utk membaca review tanchap lepas sila ke link ini - wookookoo.wordpress.com

Nanti akan ada lebih update ya ^_^

SELAMAT TAHUN BARU!!!

Alvin MY
Infinatez

0 comments: