The first task

Ill try to make it as informative as possible

Jumaat 16hb- perjumpaan dimulakan di Tv3 pada jam 8 PM. Namun atas sebab kelewatan para finalis dari indonesia, kami terpaksa makan malam dahulu, diikuti dengan temubual (metro dan lain2) serta photoshoot yg tak pernah lekang. Malam tersebut is all about beramah mesra and getting to know each other. Para finalis dari indonesia tak kurang hebatnya. Kemudian, kami sekumpulan mengadakan sesi perbincangan bersama para konsultan dan pengarah muzik 'Gangstarz', Helen Yap. Sesi tamat pada pukul 2.30 pagi

Sabtu 17hb- Perjumpaan bermula seawal 9 pagi. Aktiviti pertama ialah sesi bergambar utk website dan promosi. Di samping itu kami telah diberikan tugasan oleh saudara Edry (Kru). Tugasan pertama kami ialah utk memberikan impak? Agak general ye. Selepas itu kami bergegas utk sesi d studio, bersama artis jemputan.

Ahad 18hb- kami berjumpa selepas maghrib di Tv3. Agenda utama malam tersebut ialah utk berkumpul ramai2 dan menonton'Gangstarz'. Pihak TV3 menyediakan popcorn, hotdog dan makanan ringan tak tumpah macam di TGV. Selepas selesai menonton, kami berjumpa dgn director yg akan membantu mempromosikan INF sepanjan tempoh penyiaran. Kejayaan sesebuah kumpulan sedikit sebanyak bergantung kpd pengarah tersebut. Setiap kumpulan diberikan seorang 'director'. Director kami bernama Lan..

Itu sahaja dari saya. Kami akan sibuk dengan beberapa aktiviti lain these few days. Jadi, saya akan cuba meluangkan masa supaya anda semua tahu perkembangan kami. Of course, ader juga aktiviti2 yang perlu dirahsiakan. Bukan apa, nanti tak surpriselah. Hingga lain kali. Sebarkan cinta..

Andy A. Merican

2 comments:

Anonymous said...

upsss~~
i thot "on the spot" itu live
rakaman rupanya~~

gud luck infinatez :D

ainfazrin said...

saling tak tumpah macm kat TGV??hhahahha.*ketawa lagi dan lagi*

all the best INF.